facebook tracking
Område att arbeta inom

Internt; sälj, marknad och affärsstöd

Connect

Från Affär till nöjda kunder och medarbetare!
Av företagets ca 40 anställda är drygt 30 konsulter. Därutöver har vi idag företagsledning, sälj, marknad- och kommunikation, ekonomi, kontor/event samt HR/Rekrytering.

Hos På tror vi inte på uttrycket ”bagarbarn” utan anstränger oss istället för att försöka leva som vi lär dvs. arbetar löpande med att tillsammans utveckla även våra interna processer. För nyanställda har vi sedan flera år ett introduktionsprogram inkl. mentorprogram som anpassas individuellt beroende på kompetens, erfarenhet, roll, behov och intresse.

Varför valde du att börja hos På, Emma Grundmark?

"Jag arbetar som marknads- och kommunikationsansvarig hos På AB sedan januari 2016. Den främsta anledningen till att jag valde att börja arbeta hos På är människorna! Det kan vara ett stort beslut att våga byta arbetsplats. Men efter intervjuer med tre olika personer hos På kände jag genast att ”detta är inspirerande människor jag vill jobba tillsammans med varje dag!”. En annan anledning är att På är ett växande företag där det händer mycket just nu - det fanns flera spännande områden att ta tag i inom marknadsföringen. Det bästa med att arbeta här är att jag skrattar varje dag, att jag har varierande och utmanande arbetsuppgifter samt den enorma hjälpsamheten och det stora engagemanget från övriga kollegor. Konsulterna här är mycket erfarna och många av dem har massor av idéer om hur vi kan utveckla företagets kommunikation vilket såklart är superroligt!"

Emma Grundmark, Marknads- och kommunikationsansvarig

Arbetsplats & kultur.

På är ett konsultbolag. Men inte bara ett konsultbolag och inte vilket konsultbolag som helst.

Vi har över 20 års erfarenhet av arbete med kunder inom såväl privat som offentlig sektor med fokus på att skapa verksamhetsnytta hos våra kunder genom hållbar styrning och samverkan mellan verksamhet och it. 

Vår verktygslåda är bred och anpassas efter kundens behov, ett av de verktyg vi använder är vår egen modell pm3 där vi har en unik erfarenhet av olika lösningar och förhållningssätt för att hjälpa kunden att lyckas med sin styrning och samverkan. Den unika erfarenheten kommer från många års praktiskt arbete - men också från den samlade styrkan av erfarenheten från alla oss som arbetar hos På! Vi hjälps åt!

Som ny konsult hos På vill vi att du snabbt ska känna dig "hemma" och vi utvecklar hela tiden vårt onboarding, introduktions och kompetensutvecklings program. Vår onboarding och basintroduktion planeras redan innan första anställningsdag och därefter planerar du själv din fortsatta utveckling tillsammans med närmaste chef och mentor.  

Teamtailor

Karriärsida från Teamtailor